Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sinchroninis

PRADEDANČIOJO SĖKMĖ

PRADEDANČIOJO SĖKMĖS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas PRADEDANČIOJO SĖKMĖDidesnė tikimybė naujiems veiklos dalyviams gauti kažką, ką jau patyrę dalyviai gali gauti sunkiau/turi mažesnę tikimybę VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lengviau įsilieti į bendrą veiklą naujokamsGalimybė suvienodinti dalyvių galimybes Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus naujų dalyvių aktyvinimas ir įtraukimas į […]

94 viso

GRUPINĖ UŽDUOTIS

GRUPINĖS UŽDUOTIES TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas GRUPINĖ UŽDUOTISUžduotis, kuri gali būti užbaigta tik atliekant ją grupėje. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė dirbti kartu, komandoje, bendradarbiautiGalimybė įveikti tam tikras užduotis aktyviau, pasidalinant darbais Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus bendravimas ir bendradarbiavimas.Galima naudoti, jei užduotis yra per sudėtinga atlikti individualiai […]

110 viso

KOLEKCIJA

KOLEKCIJOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas KOLEKCIJA (Prizų rinkimas)Daiktų/Simbolių rinkinys, kuris bus užbaigtas tik pilnai jį surinkus VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiGalimybė lyginti savo progresą su kitais Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus ilgalaikis įsitraukimas ir nuoseklumas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.Naudojama dirbant […]

46 viso , 1 šiandien

BOSO KOVA

BOSO KOVOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas BOSO KOVALabai sunkus iššūkis, kuriam įveikti dalyvis turi būtinai panaudoti tam tikrus svarbius resursus arba savo patirtį. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimasGalimybė išbandyti savo jėgasGalimybė planuoti savo veiklas ir turimus resursus Pagrindinė informacija Priemonė skirta norint įveikti svarbią užduotį.Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbi veiksmų […]

46 viso

AVATARAS

AVATARO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas AVATARASDalyvio pavaizdavimas naudojant virtualų veikėją (dažnai animuotą žmogų, gyvūną ar daiktą) VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas įsitraukimas, kyla vidinė motyvacijaDalyvio susitapatinamas su avataru suteikia dalyviams veiklos asmeniškumoGalimybė atskleisti savo kūrybiškumą Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmeninis prisirišimas prie veiklos ir kūrybiškumas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek […]

61 viso

AUGALO PASIRINKIMAS

AUGALO PASIRINKIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas AUGALO PASIRINKIMAS (PRASMINGAS PASIRINKIMAS)Metodas, kuomet leidžiama dalyviams pasirinkti įrankius ar gebėjimus prieš prasidedant veiklai ir jie gali jais naudotis veiklos metu. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė pasijausti veiklos planavimo dalyviu, dėl ko skatinama motyvacija ir įsitraukimas Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus dalyvio […]

39 viso

PASAKOJIMAS

PASAKOJIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas PASAKOJIMAS (NARRATIVE)Prasmingos istorijos pridėjimas prie veiklos, kuri sukurtų kontekstą tikslui siekti VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimasAsmeniškumo aspektas didina motyvacijąSukuriama istorija suteikia veiklai daugiau prasmės, didinama asmeninė motyvacija. Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus įsitraukimas ir asmeninis/grupės indėlis.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, […]

33 viso

AUROS EFEKTAS

AUROS EFEKTO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas AUROS EFEKTASElementas leidžiantis, kad vieno dalyvio pastangos ir veiksmai atneštų naudos ir kitiems dalyviams. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veikla ir bendradarbiavimasTelkiama komanda, skatinamas bendravimasSkatinama motyvacija Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai vykdomas komandinis darbas ar grupinė veikla.Naudojama dirbant grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu […]

39 viso

UŽDIRBTI PIETŪS

UŽDIRBTŲ PIETŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Uždirbti pietūs (Suplanuotas apdovanojimas)Apdovanojimo sistema, kai konkretus veiksmas veda prie tam tikro suplanuoto apdovanojimo. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veikla, didinama motyvacijaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiPasitenkinimas žinant, kad už veiklą bus atlyginta Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbu tinkamai atlikti tam tikras veiklas.Naudojama dirbant individualiai ar […]

44 viso

VIRTUALIOS GĖRYBĖS

VIRTUALIŲ GĖRYBIŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Virtualios gėrybėsTam tikras virtualus turtas/gėrybės, kurias dalyviai gali kaupti VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruoti, kaupti virtualias gėrybes, jas kolekcionuotiSkatinamas asmeninių pasiekimų užtvirtinimas, didėja vidinė motyvacija Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmens veiklos užtvirtinimas, kolekcionavimas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant […]

36 viso

Į viršų