PRADEDANČIOJO SĖKMĖ

PRADEDANČIOJO SĖKMĖS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasPRADEDANČIOJO SĖKMĖ
Didesnė tikimybė naujiems veiklos dalyviams gauti kažką, ką jau patyrę dalyviai gali gauti sunkiau/turi mažesnę tikimybę
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinama veikla
Galimybė lengviau įsilieti į bendrą veiklą naujokams
Galimybė suvienodinti dalyvių galimybes
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus naujų dalyvių aktyvinimas ir įtraukimas į veiklą.
Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.
Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiĮ veikla prisijungus naujokui, jam skiriamas paraginimas apdovanojimo ar papildomų priemonių forma, kurias kitiems gauti nėra taip paprasta. Tokiu būdu naujokas patiria sėkmę, gali pasinaudoti priemonėmis lengviau įsilieti į procesą, susilyginti su jau dalyvaujančiais.
Galima suteikti naujokams priemonių, prisijungiant į darvą grupėje ir siekiant juos įtraukti į bendrą veiklą, arba dirbant individualiai ir siekiant paskatinti veiklą ir padidinti motyvaciją.
Elementas taikomas individualiai, tačiau galima modifikacija, kai apdovanojimas įtakoją visą grupę.
Virtualios priemonės ar įrankiai
Interaktyvios žymosPradedančiojo sėkmė, individualiai, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

PRADEDANČIOJO SĖKMĖ
Į viršų