Individualiai

PRADEDANČIOJO SĖKMĖ

PRADEDANČIOJO SĖKMĖS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas PRADEDANČIOJO SĖKMĖDidesnė tikimybė naujiems veiklos dalyviams gauti kažką, ką jau patyrę dalyviai gali gauti sunkiau/turi mažesnę tikimybę VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lengviau įsilieti į bendrą veiklą naujokamsGalimybė suvienodinti dalyvių galimybes Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus naujų dalyvių aktyvinimas ir įtraukimas į […]

Loading

KOLEKCIJA

KOLEKCIJOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas KOLEKCIJA (Prizų rinkimas)Daiktų/Simbolių rinkinys, kuris bus užbaigtas tik pilnai jį surinkus VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiGalimybė lyginti savo progresą su kitais Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus ilgalaikis įsitraukimas ir nuoseklumas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.Naudojama dirbant […]

Loading

BOSO KOVA

BOSO KOVOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas BOSO KOVALabai sunkus iššūkis, kuriam įveikti dalyvis turi būtinai panaudoti tam tikrus svarbius resursus arba savo patirtį. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimasGalimybė išbandyti savo jėgasGalimybė planuoti savo veiklas ir turimus resursus Pagrindinė informacija Priemonė skirta norint įveikti svarbią užduotį.Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbi veiksmų […]

Loading

AVATARAS

AVATARO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas AVATARASDalyvio pavaizdavimas naudojant virtualų veikėją (dažnai animuotą žmogų, gyvūną ar daiktą) VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas įsitraukimas, kyla vidinė motyvacijaDalyvio susitapatinamas su avataru suteikia dalyviams veiklos asmeniškumoGalimybė atskleisti savo kūrybiškumą Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmeninis prisirišimas prie veiklos ir kūrybiškumas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek […]

Loading

AUGALO PASIRINKIMAS

AUGALO PASIRINKIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas AUGALO PASIRINKIMAS (PRASMINGAS PASIRINKIMAS)Metodas, kuomet leidžiama dalyviams pasirinkti įrankius ar gebėjimus prieš prasidedant veiklai ir jie gali jais naudotis veiklos metu. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė pasijausti veiklos planavimo dalyviu, dėl ko skatinama motyvacija ir įsitraukimas Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus dalyvio […]

Loading

PASAKOJIMAS

PASAKOJIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas PASAKOJIMAS (NARRATIVE)Prasmingos istorijos pridėjimas prie veiklos, kuri sukurtų kontekstą tikslui siekti VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimasAsmeniškumo aspektas didina motyvacijąSukuriama istorija suteikia veiklai daugiau prasmės, didinama asmeninė motyvacija. Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus įsitraukimas ir asmeninis/grupės indėlis.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, […]

Loading

UŽDIRBTI PIETŪS

UŽDIRBTŲ PIETŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Uždirbti pietūs (Suplanuotas apdovanojimas)Apdovanojimo sistema, kai konkretus veiksmas veda prie tam tikro suplanuoto apdovanojimo. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veikla, didinama motyvacijaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiPasitenkinimas žinant, kad už veiklą bus atlyginta Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbu tinkamai atlikti tam tikras veiklas.Naudojama dirbant individualiai ar […]

Loading

ŽINGSNIAIS PATEIKIAMOS INSTRUKCIJOS

ŽINGSNIAIS PATEIKIAMŲ INSTRUKCIJŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Žingsniai pateikiama instrukcijaPažingsniui pateikiama instrukcija ar mokymas, kuris veda dalyvius reikiama kryptimi ir verčia atlikti reikalingus žingsnius. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama kryptinga veikla, užtikrinamas aiškumasDidinamas pasitikėjimas savimi, veiklos etapų užtikrinimasSkatinamas konkuravimas, jei veikla organizuojama grupėje Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus atlikimo […]

Loading

LANGELIŲ PILDYMAS

LANGELIŲ PILDYMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Langelių pildymasSpecialiai pašalinta informacija iš teksto, kurią dalyviai pakeičia savo atsakymais. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė pritaikyti turimas žinias, skatinamas kūrybiškumas.Asmeninis indėlis į užduoties atlikimą. Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbu skatinti kūrybiškumą arba norima patikrinti turimas žinias.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek […]

Loading

PROGRESO JUOSTELĖ

PROGRESO JUOSTELĖS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Progreso juostelėVizualiai rodomas dalyviu progresas ir kiek liko iki veiklos pabaigos VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruoti lyginant duomenis tarpusavyjeDidėja vidinė motyvacija, stebimas asmeninis progresas Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbūs pasiekimai, atlikta darbų dalis ar jų kiekis.Naudojama dirbant individualiai, su modifikacijomis […]

Loading

Į viršų