AUGALO PASIRINKIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
| Žaidybinimo elementas | AUGALO PASIRINKIMAS (PRASMINGAS PASIRINKIMAS) Metodas, kuomet leidžiama dalyviams pasirinkti įrankius ar gebėjimus prieš prasidedant veiklai ir jie gali jais naudotis veiklos metu. |
| VEIKLOS SCHEMA: |

| Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė pasijausti veiklos planavimo dalyviu, dėl ko skatinama motyvacija ir įsitraukimas |
| Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus dalyvio įsitraukimas į planavimą. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
| Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas duodamas užduotį sukuria ir galimų naudotis priemonių ar papildomų įrankių sąrašą ir leidžia mokiniams ribotai arba su tam tikromis sąlygomis, tačiau pasirinkti patiems, kurią priemonę jie nori naudoti. Pavyzdžiui: leisti naudotis žodynu ar žinynu, leisti naudotis internetu tam tikrą laiką, leisti pasitarti su draugu, leisti atlikti užduotį suteikiant papildomo laiko. |
| Virtualios priemonės ar įrankiai | – |
| Interaktyvios žymos | Augalo pasirinkimas, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
![]()
AUGALO PASIRINKIMAS
