PASAKOJIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | PASAKOJIMAS (NARRATIVE) Prasmingos istorijos pridėjimas prie veiklos, kuri sukurtų kontekstą tikslui siekti |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimas Asmeniškumo aspektas didina motyvaciją Sukuriama istorija suteikia veiklai daugiau prasmės, didinama asmeninė motyvacija. |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus įsitraukimas ir asmeninis/grupės indėlis. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Pateikdamas užduotį mokytojas sukuria pasakojimą ar istoriją, kuri leistų mokiniams suprasti veiklos svarbumą. Pateikiamoje istorijoje arba paaiškinamos priežastys, kodėl veikla svarbi, arba dalyviai įtraukiami į patį pasakojimą kaip istorijos veikėjai, kurie turi atlikti tam tikras užduotis, norint pasiekti tikslą. Tokiu atveju, istorija pritaikoma prie užduočių, o užduotys pateikiamos kaip istorijos dalys nuosekliai. Galima veiklos modifikacija, kada mokiniai patys kuria istoriją vieni kitiems, ar grupė grupei, įtraukiant įvairias veiklas. |
Virtualių laikmačių adresai | https://www.fiverr.com/ https://www.naturalreaders.com/online/ https://www.mystorybook.com/ |
Interaktyvios žymos | pasakojimas, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
PASAKOJIMAS