PASAKOJIMAS

PASAKOJIMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasPASAKOJIMAS (NARRATIVE)
Prasmingos istorijos pridėjimas prie veiklos, kuri sukurtų kontekstą tikslui siekti
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimas
Asmeniškumo aspektas didina motyvaciją
Sukuriama istorija suteikia veiklai daugiau prasmės, didinama asmeninė motyvacija.
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus įsitraukimas ir asmeninis/grupės indėlis.
Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.
Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiPateikdamas užduotį mokytojas sukuria pasakojimą ar istoriją, kuri leistų mokiniams suprasti veiklos svarbumą. Pateikiamoje istorijoje arba paaiškinamos priežastys, kodėl veikla svarbi, arba dalyviai įtraukiami į patį pasakojimą kaip istorijos veikėjai, kurie turi atlikti tam tikras užduotis, norint pasiekti tikslą. Tokiu atveju, istorija pritaikoma prie užduočių, o užduotys pateikiamos kaip istorijos dalys nuosekliai.
Galima veiklos modifikacija, kada mokiniai patys kuria istoriją vieni kitiems, ar grupė grupei, įtraukiant įvairias veiklas.
Virtualių laikmačių adresaihttps://www.fiverr.com/
https://www.naturalreaders.com/online/
https://www.mystorybook.com/
Interaktyvios žymospasakojimas, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

PASAKOJIMAS
Į viršų