LAIKMAČIO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | Laikmatis/Chronometras Laikmačio naudojimas įvairių veiklų tęstinumui matuoti. |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė lenktyniauti, konkuruoti Galimybė lyginti savo progresą atliekant veiklas |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus atlikimo laikas. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu būdų, su tam tikromis sąlygomis ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas matuoja per kiek laiko atliekamos užduotys. Mokytojas paskiria laiką per kurį turi būti atliekama tam tikra užduotis arba kiek laiko atliekama viena ar kita veikla. Besimokantieji laikmačio pagalba matuoja savo veiklos tempą, užduoties atlikimo laikotarpį. Dirbdami grupėse besimokantieji matuoja vienas kito veiklos atlikimo laiką. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://www.online-stopwatch.com/ https://toytheater.com/classroom-timer/ https://www.timeanddate.com/timer/ https://vclock.com/timer/ https://www.online-timers.com/ |
Interaktyvios žymos | Laikmatis, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
LAIKMATIS