LAIKMATIS

LAIKMAČIO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasLaikmatis/Chronometras
Laikmačio naudojimas įvairių veiklų tęstinumui matuoti.
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinama veikla
Galimybė lenktyniauti, konkuruoti
Galimybė lyginti savo progresą atliekant veiklas
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus atlikimo laikas.
Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.
Naudojama dirbant sinchroniniu būdų, su tam tikromis sąlygomis ir asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiMokytojas matuoja per kiek laiko atliekamos užduotys.
Mokytojas paskiria laiką per kurį turi būti atliekama tam tikra užduotis arba kiek laiko atliekama viena ar kita veikla.
Besimokantieji laikmačio pagalba matuoja savo veiklos tempą, užduoties atlikimo laikotarpį.
Dirbdami grupėse besimokantieji matuoja vienas kito veiklos atlikimo laiką.
Virtualios priemonės ar įrankiaihttps://www.online-stopwatch.com/
https://toytheater.com/classroom-timer/
https://www.timeanddate.com/timer/
https://vclock.com/timer/
https://www.online-timers.com/
Interaktyvios žymosLaikmatis, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

LAIKMATIS
Į viršų