LYDERIŲ LENTA

LYDERIŲ LENTOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasLyderių lenta
Viešai rodomas dalyvių išreitingavimas pagal tam tikrus kriterijus.
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimas
Galimybė lenktyniauti, konkuruoti su kitais dalyviais
Galimybė lyginti savo progresą jei yra galimybė užtikrinti tęstinumą
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti dirbant su grupe besimokančiųjų, kai norima paskatinti jų konkuravimo lygį ir vizualiai parodyti kokie grupės narių pasiekimai lyginant tarpusavyje.
Naudojama dirbant grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdų.
Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiMokytojas siekdamas aktyvumo ir įsitraukimo susumuoja mėnesio rezultatus ir pateikia juos lyderių lentoje
Besimokantieji vertina bendramokslių darbus skirdami taškus, iš jų rezultatų suformuojama lyderių lenta
Asinchroniniu būdu atliktus grupinius darbus mokytojas išreitinguoja pagal atitinkamus kriterijus, o grupių rezultatai paskelbiami lyderių lentoje.
Besimokantieji naudodamiesi lyderių lenta joje išreitinguoja tam tikrą mokymosi turinį pagal jų pačių nustatytus kriterijus.
Virtualios priemonės ar įrankiaihttps://keepthescore.co/
https://leaderboarded.com/
https://trackscore.online/
https://leaderboardhq.com/
Interaktyvios žymosLyderių lenta, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

LYDERIŲ LENTA
Į viršų