Grupėje

PASIEKIMO SIMBOLIAI

PASIEKIMO SIMBOLIŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Pasiekimo simboliai (Achievement symbol)Paveikslėlis ar ikonėlė, kuri simbolizuoja tam tikrą pasiekimą (ženkliukas, trofėjus, medalis ir pan.) VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiSkatinamas asmeninių pasiekimų užtvirtinimas, didėja vidinė motyvacija Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmens veiklos užtvirtinimas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek […]

Loading

STATUSO TAŠKAI

STATUSO TAŠKŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas STATUSO TAŠKAISkaičiais ar kitais vienetais išreikštas matuoklis, kuris parodo dalyvio augimą, dažnai tapatinamas su aukštesniu statusu kitų dalyvių atžvilgiu VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veikla, matuojamas pasiekimų lygmuoGalimybė lenktyniauti, konkuruotiGalimybė lyginti savo progresą atliekant veiklas, tiek lyginant su kitais, tiek savo progresą skirtingais laikotarpiais. Pagrindinė informacija […]

Loading

LAIMĖS RATAS

LAIMĖS RATO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Laimės ratasLoterijos įrankis leidžiantis atsitiktine tvarka išrinkti tam tikrą dalyką. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaNetikėtumo ir staigmenos laukimas didina įsitraukimąAsmeniškumo aspektas didina motyvaciją Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti, kai norima loterijos būdu išrinkti tam tikrą žodį, vardą, skaičių ar kita nurodytą dalyką.Naudojama dirbant grupėje ir […]

Loading

ATSITIKTINIŲ SKAIČIŲ IR RAIDŽIŲ GENERATORIUS

ATSITIKTINIŲ SKAIČIŲ IR RAIDŽIŲ GENERATORIAUS NAUDOJIMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Atsitiktinių skaičių ar raidžių generatoriusPriemonė, kurios pagalba iš tam tikro kiekio iš anksto nustatytų skaičių, raidžių, žodžių, vardų, atsitiktine tvarka išrenkamas vienas ar keli VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaNetikėtumo ir staigmenos laukimas didina įsitraukimąAsmeniškumo aspektas didina motyvaciją Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti, […]

Loading

LAIKMATIS

LAIKMAČIO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Laikmatis/ChronometrasLaikmačio naudojimas įvairių veiklų tęstinumui matuoti. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinama veiklaGalimybė lenktyniauti, konkuruotiGalimybė lyginti savo progresą atliekant veiklas Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus atlikimo laikas.Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.Naudojama dirbant sinchroniniu būdų, su tam tikromis sąlygomis ir […]

Loading

LYDERIŲ LENTA

LYDERIŲ LENTOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE Žaidybinimo elementas Lyderių lentaViešai rodomas dalyvių išreitingavimas pagal tam tikrus kriterijus. VEIKLOS SCHEMA: Žaidybinimo aspektai Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimasGalimybė lenktyniauti, konkuruoti su kitais dalyviaisGalimybė lyginti savo progresą jei yra galimybė užtikrinti tęstinumą Pagrindinė informacija Priemonė skirta naudoti dirbant su grupe besimokančiųjų, kai norima paskatinti jų konkuravimo lygį ir vizualiai parodyti […]

Loading

Į viršų