PRADEDANČIOJO SĖKMĖS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | PRADEDANČIOJO SĖKMĖ Didesnė tikimybė naujiems veiklos dalyviams gauti kažką, ką jau patyrę dalyviai gali gauti sunkiau/turi mažesnę tikimybę |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė lengviau įsilieti į bendrą veiklą naujokams Galimybė suvienodinti dalyvių galimybes |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus naujų dalyvių aktyvinimas ir įtraukimas į veiklą. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Į veikla prisijungus naujokui, jam skiriamas paraginimas apdovanojimo ar papildomų priemonių forma, kurias kitiems gauti nėra taip paprasta. Tokiu būdu naujokas patiria sėkmę, gali pasinaudoti priemonėmis lengviau įsilieti į procesą, susilyginti su jau dalyvaujančiais. Galima suteikti naujokams priemonių, prisijungiant į darvą grupėje ir siekiant juos įtraukti į bendrą veiklą, arba dirbant individualiai ir siekiant paskatinti veiklą ir padidinti motyvaciją. Elementas taikomas individualiai, tačiau galima modifikacija, kai apdovanojimas įtakoją visą grupę. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | – |
Interaktyvios žymos | Pradedančiojo sėkmė, individualiai, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
PRADEDANČIOJO SĖKMĖ