GRUPINĖS UŽDUOTIES TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | GRUPINĖ UŽDUOTIS Užduotis, kuri gali būti užbaigta tik atliekant ją grupėje. |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė dirbti kartu, komandoje, bendradarbiauti Galimybė įveikti tam tikras užduotis aktyviau, pasidalinant darbais |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus bendravimas ir bendradarbiavimas. Galima naudoti, jei užduotis yra per sudėtinga atlikti individualiai arba norima skatinti dirbti komandoje. Naudojama dirbant grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Numatyta užduotis ar užduočių grupė mokytojo pateikiama kaip grupinė užduotis/iššūkis, kurį reikia įveikti dirbant kartu. Galima grupės narius išskirti pagal tam tikrus vaidmenis, suteikti kiekvienam reikalingus įrankius, kuriais naudotis gali tik vienas iš grupės dalyvių, dalyviai gali patys numatyti savo roles. Užduoties atlikimas užskaitomas ir apdovanojimas suteikiamas, tik tuo atveju, jei visi grupės dalyviai vykdė jiems paskirtas roles ir darbą atliko kaip numatyta. Galima pakoreguoti užduotis ir leisti važytis kelioms grupėms. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://commentpicker.com/team-generator.php https://www.randomlists.com/team-generator https://www.classtools.net/random-group-generator/ |
Interaktyvios žymos | Grupinė užduotis, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
GRUPINĖ UŽDUOTIS