KOLEKCIJOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | KOLEKCIJA (Prizų rinkimas) Daiktų/Simbolių rinkinys, kuris bus užbaigtas tik pilnai jį surinkus |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė lenktyniauti, konkuruoti Galimybė lyginti savo progresą su kitais |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus ilgalaikis įsitraukimas ir nuoseklumas. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Planuodamas veiklas mokytojas numato kiek ir kokių veiklų galima fiksuoti suteikiant mokiniams tam tikrus ženkliukus/virtualias gėrybes ir pristatyti visą apdovanojimų grupę kaip kolekciją. Pagrindinis apdovanojimas suteikiamas tik surinkus visą kolekciją. Galima numatyti renkamą kolekciją tam tikro laikotarpio metu: metų, semestro, projekto, paskaitų ciklo. Kolekcija gali būti renkama tiek individualiai, tiek visa grupe. Galima sudaryti galimybę dalyviams keistis kolekcijos vienetais. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://www.freepik.com/free-photos-vectors/achievement-symbol https://www.flaticon.com/free-icons/achievement https://icons8.com/icons/set/achievement |
Interaktyvios žymos | Kolekcija, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
KOLEKCIJA