KOLEKCIJA

KOLEKCIJOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasKOLEKCIJA (Prizų rinkimas)
Daiktų/Simbolių rinkinys, kuris bus užbaigtas tik pilnai jį surinkus
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinama veikla
Galimybė lenktyniauti, konkuruoti
Galimybė lyginti savo progresą su kitais
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus ilgalaikis įsitraukimas ir nuoseklumas.
Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.
Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiPlanuodamas veiklas mokytojas numato kiek ir kokių veiklų galima fiksuoti suteikiant mokiniams tam tikrus ženkliukus/virtualias gėrybes ir pristatyti visą apdovanojimų grupę kaip kolekciją. Pagrindinis apdovanojimas suteikiamas tik surinkus visą kolekciją.
Galima numatyti renkamą kolekciją tam tikro laikotarpio metu: metų, semestro, projekto, paskaitų ciklo.
Kolekcija gali būti renkama tiek individualiai, tiek visa grupe.
Galima sudaryti galimybę dalyviams keistis kolekcijos vienetais.
Virtualios priemonės ar įrankiaihttps://www.freepik.com/free-photos-vectors/achievement-symbol
https://www.flaticon.com/free-icons/achievement
https://icons8.com/icons/set/achievement
Interaktyvios žymosKolekcija, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

KOLEKCIJA
Į viršų