BOSO KOVOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | BOSO KOVA Labai sunkus iššūkis, kuriam įveikti dalyvis turi būtinai panaudoti tam tikrus svarbius resursus arba savo patirtį. |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimas Galimybė išbandyti savo jėgas Galimybė planuoti savo veiklas ir turimus resursus |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta norint įveikti svarbią užduotį. Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbi veiksmų ar atliekamos veiklos kokybė. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Sunki, ilgai atliekama ar sudėtinga užduotis pateikiama, kad svarbus iššūkis. Norint ją įveikti reikalingas specialus pasiruošimas arba tam tikros priemonės. Suderinus su pasakojimu ar iššūkių pateikimu, galima tokia forma pateikti tam tikrą atsiskaitymą, testą, kontrolinį darbą, egzaminą. Galimas pakeitimas, kai kovai ruošiamasi grupėje ir užduotis įveikiama grupėje. Naudojant šį žaidybinimo elementą galima akcentuoti tiek pasiruošimo kovai procesą (mokymosi procesą), tiek patį boso įveikimą. Kovoje naudojami resursai gali būti: papildomas laikas, galimybė naudotis papildomomis priemonėmis. Galima suderinti su augalo pasirinkimo elementu, virtualių gėrybių elementu arba resursus galima teikti kaip apdovanojimus. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | Naudojamos įprastai taikomos testavimo priemonės pasitelkiant papildomus aprašus. |
Interaktyvios žymos | Boso kova, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
BOSO KOVA