LANGELIŲ PILDYMO TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | Langelių pildymas Specialiai pašalinta informacija iš teksto, kurią dalyviai pakeičia savo atsakymais. |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė pritaikyti turimas žinias, skatinamas kūrybiškumas. Asmeninis indėlis į užduoties atlikimą. |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbu skatinti kūrybiškumą arba norima patikrinti turimas žinias. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas paruošia tekstą su iš jo išimtais žodžiais, dalimi teksto, informacijos ar paveikslo dalių. Mokiniai turi užpildyti langelius turima informacija arba sugalvoti savo atsakymo variantą. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://h5p.org/tutorial-fill-in-the-blanks https://www.toppr.com/ask/ https://learningapps.org/ |
Interaktyvios žymos | Langelių pildymas, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
LANGELIŲ PILDYMAS