STATUSO TAŠKŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | STATUSO TAŠKAI Skaičiais ar kitais vienetais išreikštas matuoklis, kuris parodo dalyvio augimą, dažnai tapatinamas su aukštesniu statusu kitų dalyvių atžvilgiu |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla, matuojamas pasiekimų lygmuo Galimybė lenktyniauti, konkuruoti Galimybė lyginti savo progresą atliekant veiklas, tiek lyginant su kitais, tiek savo progresą skirtingais laikotarpiais. |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus progreso matavimas, įsivertinimas, veiklos prilyginimas tam tikriems matavimo vienetams (taškams). Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu būdų arba asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas paskiria tam tikrą taškų kiekį už kiekvieną atliktą privalomą ar papildomą užduotį. Mokiniams skiriami taškai už atliktas užduotis ar papildomas veiklas. Mokiniams galima atimti taškus už tam tikrų privalomų veiklų neatlikimą. Numačius tam tikrą laikotarpį taškai sumuojami, galima integracija su lyderių lenta. Už surinktus taškus mokiniai gauna atitinkamus iš anksto sutartus apdovanojimus ar kitas skatinimo priemones. Naudojant taškus ilgą laiką mokiniai gali ne tik konkuruoti tarpusavyje, bet ir stebėti kaip sekasi surinkti vis daugiau taškų tam tikrų laikotarpiu. Galimos modifikacijos numatant kiek taškų reikia pasiekti tam tikram apdovanojimui, galima keisti taškus į numatytus dalykus/paslaugas/apdovanojimui, galima numatyti taškų perdavimą ar keitimąsi tarp mokinių, ar taškų skirstymą grupėmis. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://www.epraise.co.uk/ https://www.pbisrewards.com/blog/elearning-pbis-rewards/ https://www.classdojo.com/ |
Interaktyvios žymos | Statuso taškai, individualiai, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
STATUSO TAŠKAI