Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Trys žaidybinimo schemos

Vizualai mums padeda lengviau suprasti susistemintą informaciją, leidžia pamatyti santykį tarp įvairių sistemos elementų.

Noriu pateikti tris, mano nuomone, svarbiausias schemas susijusias su žaidybinimu.

Pirmiausia, tai Armando M. Toda darbe suklasifikuoti žaidybinimo elementai. Žaidybinimo taksonomija pateikta 2019 metais parodo kokie įvairūs gali būti žaidybinimo pritaikymo būdai ir kokiai veiklos sričiai jie priklauso. Nors tai tikrai nėra visi galimi žaidybinimo elementai, jų galima rasti dešimtimis (jei ne kelis šimtus).

Žaidybinimo taksonomija

Antroji schema, tai Yu-kai Chou Oktalizės modelis. Šioje schemoje vaizduojamos aštuonios skirtingos poveikio sritys veikiančios žmogaus elgesį ir verčiančios mus skirtingai reaguoti į vieną ar kitą žaidybinimo elementą, priklausomai nuo to, kurioms iš aštuonių sričių jis priklauso. Naudojant šį modelį galima suplanuoti, kuriuos elementus geriausia taikyti vienoje ar kitoje situacijoje.

Oktalizės modelis

Trečioji schema, tai Richard Bartle žaidėjų taksonomija, kuri buvo sukurta analizuojant žaidėjų tipus, tačiau šiuo metu plačiai taikoma ir kitose srityse, siekiant išanalizuoti ir sužinoti, kokiems žaidėjų/vartotojų tipams kurie žaidybinimo elementai darytų reikiamą poveikį.

Žaidėjų taksonomija

Žaidybinimo integravimo receptas sudėtingas. Norint pasiekti efektyvaus rezultato reikia susieti visą turimą informaciją, tyrinėti mokinius/klientus/vartotojus, suprasti kokie jų tikslai, suprasti kokie jūsų tikslai, kaip jie reaguos į jūsų integruojamus žaidybinimo elementus.

Parašykite komentarą

Loading

Parašykite komentarą

Į viršų