LYDERIŲ LENTOS TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | Lyderių lenta Viešai rodomas dalyvių išreitingavimas pagal tam tikrus kriterijus. |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinamas įsitraukimas Galimybė lenktyniauti, konkuruoti su kitais dalyviais Galimybė lyginti savo progresą jei yra galimybė užtikrinti tęstinumą |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti dirbant su grupe besimokančiųjų, kai norima paskatinti jų konkuravimo lygį ir vizualiai parodyti kokie grupės narių pasiekimai lyginant tarpusavyje. Naudojama dirbant grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdų. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas siekdamas aktyvumo ir įsitraukimo susumuoja mėnesio rezultatus ir pateikia juos lyderių lentoje Besimokantieji vertina bendramokslių darbus skirdami taškus, iš jų rezultatų suformuojama lyderių lenta Asinchroniniu būdu atliktus grupinius darbus mokytojas išreitinguoja pagal atitinkamus kriterijus, o grupių rezultatai paskelbiami lyderių lentoje. Besimokantieji naudodamiesi lyderių lenta joje išreitinguoja tam tikrą mokymosi turinį pagal jų pačių nustatytus kriterijus. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://keepthescore.co/ https://leaderboarded.com/ https://trackscore.online/ https://leaderboardhq.com/ |
Interaktyvios žymos | Lyderių lenta, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
LYDERIŲ LENTA