VIRTUALIŲ GĖRYBIŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | Virtualios gėrybės Tam tikras virtualus turtas/gėrybės, kurias dalyviai gali kaupti |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Galimybė lenktyniauti, konkuruoti, kaupti virtualias gėrybes, jas kolekcionuoti Skatinamas asmeninių pasiekimų užtvirtinimas, didėja vidinė motyvacija |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmens veiklos užtvirtinimas, kolekcionavimas. Naudojama dirbant individualiai ar grupėje. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu. Naudojama dirbant sinchroniniu arba asinchroniniu būdu. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas numato už tam tikras veiklas, užduotis ar tam tikrą jų skaičių paskirti mokiniui atitinkamą virtualų daiktą (pinigų atitikmenį, paveikslėlį, nuotrauką, vaizdo įrašą ar pan.), kuris skiriamas tam tikroje virtualioje erdvėje. Galima numatyti, už tam tikrą sukauptų daiktų kiekį ar jų grupę atitinkamus apdovanojimus, tačiau pačios gerybės gali taip pat būti laikomi apdovanojimu. Mokytojas skatina mokinius kaupti daiktus, rekomenduojama sudaryti tam tikras daiktų grupes ar kolekcijas, skatinant daiktų rinkimą. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://www.gaiaonline.com/ https://padlet.com/ https://www.artsteps.com/ |
Interaktyvios žymos | Virtualios gėrybės, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
VIRTUALIOS GĖRYBĖS