VIRTUALIOS GĖRYBĖS

VIRTUALIŲ GĖRYBIŲ TAIKYMAS UGDYMO PROCESE

Žaidybinimo elementasVirtualios gėrybės
Tam tikras virtualus turtas/gėrybės, kurias dalyviai gali kaupti
VEIKLOS SCHEMA:
Žaidybinimo aspektaiDidinamas aktyvumas, skatinama veikla
Galimybė lenktyniauti, konkuruoti, kaupti virtualias gėrybes, jas kolekcionuoti
Skatinamas asmeninių pasiekimų užtvirtinimas, didėja vidinė motyvacija
Pagrindinė informacijaPriemonė skirta naudoti veikloms kai svarbus asmens veiklos užtvirtinimas, kolekcionavimas.
Naudojama dirbant individualiai ar grupėje.
Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdu.
Naudojama dirbant sinchroniniu arba asinchroniniu būdu.
Taikymo pavyzdžiaiMokytojas numato už tam tikras veiklas, užduotis ar tam tikrą jų skaičių paskirti mokiniui atitinkamą virtualų daiktą (pinigų atitikmenį, paveikslėlį, nuotrauką, vaizdo įrašą ar pan.), kuris skiriamas tam tikroje virtualioje erdvėje.
Galima numatyti, už tam tikrą sukauptų daiktų kiekį ar jų grupę atitinkamus apdovanojimus, tačiau pačios gerybės gali taip pat būti laikomi apdovanojimu.
Mokytojas skatina mokinius kaupti daiktus, rekomenduojama sudaryti tam tikras daiktų grupes ar kolekcijas, skatinant daiktų rinkimą.
Virtualios priemonės ar įrankiaihttps://www.gaiaonline.com/
https://padlet.com/
https://www.artsteps.com/
Interaktyvios žymosVirtualios gėrybės, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis

Loading

VIRTUALIOS GĖRYBĖS
Į viršų