ATSITIKTINIŲ SKAIČIŲ IR RAIDŽIŲ GENERATORIAUS NAUDOJIMAS UGDYMO PROCESE
Žaidybinimo elementas | Atsitiktinių skaičių ar raidžių generatorius Priemonė, kurios pagalba iš tam tikro kiekio iš anksto nustatytų skaičių, raidžių, žodžių, vardų, atsitiktine tvarka išrenkamas vienas ar keli |
VEIKLOS SCHEMA: |
Žaidybinimo aspektai | Didinamas aktyvumas, skatinama veikla Netikėtumo ir staigmenos laukimas didina įsitraukimą Asmeniškumo aspektas didina motyvaciją |
Pagrindinė informacija | Priemonė skirta naudoti, kai norima atsitiktiniu būdu išrinkti skaičių ar raidę. Naudojama dirbant grupėje ir individualiai. Naudojama tiek dirbant nuotoliniu, tiek tradiciniu būdų. Naudojama dirbant sinchroniniu ir asinchroniniu būdu su tam tikromis korekcijomis. |
Taikymo pavyzdžiai | Mokytojas atsitiktine tvarka sugeneruoja grupėse dirbsiančių mokinių sudėtį. Temoms priskyrus atitinkamus skaičius, sugeneruojamos temos skirtos besimokantiesiems ar grupėms, atsitiktine tvarka. Skiriant užduotis, kuriose turi vyrauti tam tikra tematika, parenkami skaičiai/raidės atitinkančios tą tematiką. Besimokantieji naudodami skaičių generatorių nustato savo atsiskaitymo eigą. Skaičių generatorius naudojamas siekiant paskirti atsiskaitymo/klausimo numerį kiekvienam besimokančiajam. |
Virtualios priemonės ar įrankiai | https://www.random.org/ https://www.gigacalculator.com/calculators/random-number-generator.php https://www.gigacalculator.com/randomizers/random-alphanumeric-generator.php https://randomwordgenerator.com/ |
Interaktyvios žymos | generatorius, grupėje, nuotolinis, tradicinis, sinchroninis, asinchroninis |
ATSITIKTINIŲ SKAIČIŲ IR RAIDŽIŲ GENERATORIUS